keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

Nintendo Minna!

Voi perkele. Mä luulin että Minnalla on burn out ja että se nykyisin makaa sohvalla kotona ja juo viina. No ihan sen takia että sitä ei ole näkynyt ja blogia se ei ole ehtinyt päivittää. Ja kyllä nyt vähän ottaa päähän kun nintedo on ottanut mun paikan. Nyt se on sitten loppu yhteiset hauskanpidot iltoisin, kun Minna hakkaa ukkoaan nintendon kautta. Mä ymmärrän kyllä sua Minna, mä en kyllä luopuisi koskan. Anna palaa tyttö! Et anna periksi! Anna kyyti sun mulkulle ja koita hikoilla iltaisin jotta pääset vähemmäällä öisin.
Ja niin kun Minna sanoi, muistakaa Minnaa kun te hikoilette öisin. Mulla on myös sama vika, paitsi että mä hikoilen päivisin. Kainalot on rikki, iho siis. Hiki valuu niin että takki voi joskus kainaloista olla märkä. Ja takin alla on t-paita ja neule, molemmat märät. Että voidaan tunkee geeliä reisiin, sain estrogeenigeeliä gyneltä. Juma sanon minä, geeliä ja laastaria. Eihän se mitään ole laastareiden laittaminen perseelle, mutta Minna rakas kulta pieni, mitäs luulet että tapahtuu kun ne revitään pois. Näyttää varmaan kovin nätiltä kun perse on jatkuvasti ruhjeella sitkeistä laastareista. Ja vanha liima jää perseelle. Kiva istu kun tartuu joka paikkaan. Kiva tulevaisuus!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti