torstai 25. maaliskuuta 2010

Kohta lähden lomamatkalle!

Mua ahdistaa kun ajatus siitä että olen erossa Minnasta viikon ajan tuli tänään mieleen. Siitä lähtien kun meistä tuli sydänystäviä, olemme olleet yhdessä tai yhteydessä päivittäin. Joskus menee päivän, mutta silloin syynä on kova kiire. Voi sanoa että asuisin Minnan kanssa jos meillä ei olisi perhe. Ei meillä seksisuhde ole, vaan hyvä ystäväsuhde. Ja tänään mulle valkeni että kukan muu ei kehu mua kun Minna jos olen ollut jollekin hieman ilkeä. KIITOS MINNA!
Ja täytyy myöntää että meidän ukot ei aina tajuu että meillä on vielä työpäivän jälkeen asiaa toisillemme. Mutta meillä on aina asiaa!
Mitä siis tehdän kun olen viikon poissa? Muistakaa hyvät lukijat että voitte laitta kommenteja ja viihdyttä Minna sillä aikaa kun olen poissa. Mutta jos vittu otatte mun paikan, meidän suhteessa, tulen ja vedän teitä turpaan.
Mutta täytyy tehdä exel taulukko siitä, miten pidämme pää pystyssä lomaviikon aikana..ei voi lähettää 500 viestiä päiväässä..täytyy miettiä. Ai niin voinhan blogin kautta olla yhteydessä.
Palataan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti