keskiviikko 10. maaliskuuta 2010

Aktiivi-Anne

Mä olen luuseri. Ei riitä enää paukkuja edes tähän blogiin, mutta onneksi Anne ehtii päivittää tätä ja samalla räjäyttelemään kakkuja uunissa. Kait se nimi on enne, eikös se Anne Sällyllä vai mikä lie nykyisin kait kansanedustaja veivannut persettä tv kakkosen jumppahetkissä parikymmentä vuotta sitten, vai muistanko väärin?
Mäkin olen nyt sitten aloittanut perseen veivaamisen täällä kotona. Ostin ihan lapsille nintendo wiin ja nyt se on mennyt siihen, että meikäläinen pelaa tennistä, baseballia ja keilausta ahkerammin kuin kakarat. Tietty yksi toinenkin juttu vaikuttaa mun peli-intoon, kuin se että se ehkä polttaa promillen niistä päivällä syödyistä suklaalevyistä. Se on se, että mä en kestä olla hunompi kuin mun ukko ! Että ottaa pattiin, kun tein enkan keilailussa niin se saatana päihitti mut kahden päivän päästä...mutta onneksi olen vielä siinä pesäpallossa parempi kuin hän, eli mun on pakko treenaa, ettei ukko hakkaa mua.
Tavallaan mä olen siis lakossa niinkun ahtaajatkin, mä olen lakossa kotihommien suhteen, koska mä treenaan hahahahhah.
Kuten Anne koko maailmalle kertoi olen leventänyt persettäni istumalla koulutuksessa tässä kaksi päivää ja istun vielä huomisenkin. Mutta luojan kiitos pian on perjantai ja me päästään Annen kanssa vähän viihteelle. Otetaan muutamat räikköset ja haukutaan tutut ja tuntemattomat. Sitä ei olla tehty vähään aikaan, ei ainakaan pariin viikkoon.
Nyt kun tuntuu, että mulle on tullut ennenaikaiset vaihdevuodetkin, niin olen huomannut, että silloin kun olen ottanut muutaman räikkösen niin en hikoile kuin sika öisin, niinkuin muina öinä tapahtuu... se hikoilu on muuten niin perseestä, kerronpa vaan teille nuoret lukijat, jotta tiedätte mitä tuleman pitää. Luulisi, että sillä hikoilumäärällä olisi aamulla ainakin kaksi kiloa laihempi kuin illalla, mutta hevon paskat... No kait se pian on mun kohtalona olla tarraperseenä. Ei tarvitse stringejä käyttää kun hormonitarrat pilkistää joka paikasta...No toivotaan, että siihen on vielä muutamia vuosia aikaa.
Mitenkähän perse muuten kestää sen kun sinne tunkisi hormonilaastarin, nikotiinilaastarin ja vielä pari jotain muutakin laastaria. Toivottavasti ne kaikki laastarit olisi eri värisiä ja mieluiten kirkkaita niin olisi aikas kiva mennä kesällä ohuissa valkoisissa housuissa ilman alushousuja kävelemään kaupungille, niin että laastarit vaan vilkkuisi...hm...me ehkä kokeillaan tätä Annen kanssa. Laitetaan vaikka pokemon tarrat perseeseen niin nähdään mikä vaikutus niillä on.
Anne kertoikin meidän vedonlyönti huumasta. Meillä on tapana ennen yhteisiin menoihin menoa jutella ja sanoa: "usko vaan, että se ja se sanoo niin ja niin" ja helvetin usein käykin niin jonka vuoksi me saadaan Annen kanssa läpsytellä vitosia pitkin iltaa ja jengi pitää meitä outoina.
Me ollaankin sen vuoksi ja monen muunkin asian vuoksi päättäneet perustaa Annen kanssa etsivätoimiston. Meistä olisi kiva kytätä pettäjiä ja jättäjiä...mutta sillä nyt ei täällä Suomessa elä, joten haaveillaan siitä vaan.
Elämisestä tulikin mieleen, että esitäytetty veroilmoitus tuli tänään ja se täytyy palauttaa kuukauden sisään, joten täytyy varmaankin alkaa syventyä vähennysten maailmaan, mutta ehkä vasta ensi viikolla, paitsi että perjantaina voitaisiin keksiä uusia vähennyksiä......se on moro.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti