torstai 25. maaliskuuta 2010

Pääsiäinen ilman Annea

Kuten kaikki nyt tietää, Anne menee lomalle ja mä homehdun kotona. Voisinhan mä laittaa sille tekstareita joka päivä muutaman kymmenen, mutta mä tiedän, että Annekaan ei kylve rahassa niin mä säästän sen isolta puhelinlaskulta. Mutta mä teen nyt kerrankin niinkun Anne: mulla oli tylsää töissä, mutta Annehan keksi täyttää mun sähköpostin kivoilla 3 megan kuvilla, niin että mulla meni puoli päivää siihen, että sain sähköpostin tyhjennettyä. Kiva kun duunissa on rajoitettu sähköpostilaatikko, se ei tarvi kun muutaman tollasen megasen kuvan niin avot etpäs sitten lähettele postin postia. Joten mä ilahdutan Annea sillä, kun se tulee duuniin niin sillä menee ensimmäinen työpäivä siihen että se lukee posteja. Täytyy nimetä postien otsikot niin, että ne on toosi virallisen oloisia. Niinkus "ensi viikon palaveri peruttu", "erilliskorvaukset maksetaan huhtikuun 30 pv" jne... Eihän mikään ole sen masentavampaa, kun tulee lomalta töihin, että sähköpostissa ei ole mitään mukavaa luettavaa.... No tai sitten mä syön mämmiä masentuneena...nooh mä odotan sitten jotain kivaa tuliaista sieltä...
Mä en nyt tiedä onko Anne jo kertonut meidän tulevasta platonisesta parinvaihto-operaatiosta. Anne menee ens kuussa mun ukon kanssa Tallinnaan ostelemaan venakoilta niitä rinsikoita, ja mä menen Annen ukon kanssa samana päivänä Tallinnaan mutta eri laivalla. Ehkäpä me sovitaan treffit jonnekkin Sada Marketin kuppilaan ja vaihdetaan kuulumisia. Kaikille tiedoksi, että me ei Annen kanssa kosketa toistemme ukkoihin tikullakaan, tai no voidaan me halata niitä ja vähän lyödäkin jos on tarve, mutta ei silleen niinkus monet tapaavat tehdä.....Parasta tässä on tietenkin se, että muut meidän tutut saa hyvät puheenaiheet meidän tulevasta matkasta. Ollaan mietitty Annen kanssa, että kuka se naapuri/tuttu on joka ensimmäiseksi kehtaa jommalle kummalle meistä soittaa ja kysyy: " mä kuulin, että olit Annen/Minnan ukon kanssa laivalla" Voi vitsi...saadaan taas hyvät naurut muiden kustannuksella.
ai niin Anne teki eilen tosi hienon excel-taulukon itselleen ja hän jakoi saavutuksena myös mulle, ja jumalauta tänään mä se printtasin ja käytin hyväkseni kun laskeskelin sellasia pikkuisia lukuja.... Kiitos Anne !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti