torstai 4. maaliskuuta 2010

Mietintämyssy

Hyvät torstai lukijat, mitä kuluu? Itse nukahdin eilen sohvalle kun mun mulkku siivosi. Olin niin väsynyt. Olin käynnyt hierojalla. Ajattelin kyllä hetken siinä maatessa että kyllä ihmisellä pitää olla hyvä luonne ja seikkailumieltä. Menin suoraan töistä hierontaan. Ja jotenkin ronski ajatus kun riisuu kaikki vaatteet, päällä oli vaan pikkuhousut, ja sitten pieni pyyhe. Sitten hierontaa ja joka paikka on kipee joten joka paikka sai myös hierontaa, jopa perse sai kyytiä. Ja kun selkä,jalat,pakarat oli hierottu. Oli toinen puoli, eli sisäreisi ja kädet, olkapäät yms. Jokaikinen osa sai kyytiä. No paitsi..you know yksi paikka...sitä ei hierottu. Eli normaalia koko vartalon hieronta, mutta hetken ajattelin että kyllä pitää olla pokkaa, tulla vauhdilla,riisu vaatteet ja sitten vaan pitää rentoutua, vaikka se on just rajalla että tulee hieman levoton olo. Mutta koska mulla on pokkaa, en hätääntynyt, vaan rentouiduin. Hierooja joka on tietysti mies...sanoi että koita nyt ymmärtää että tää on hänen työtä. Ja että siinä ei ole mikään muu syy kun mun jalka hermo joka on aivan jumissa. Mun ajatukset siinä lähinnä jäi jumiin.
Että pienestä se on kiinni kun joskus ajatukset katoaa hetkeksi.
Kovin selkeää selitystä tässä ei nyt ole mutta vittu enhän mä sitä luvannutkaan. Jos on kysymyksiä, ole rohkee ja kommentoi tai kysy. Mähän vastaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti