tiistai 16. maaliskuuta 2010

Onko kevättä rinnassa?

No mulla ei oikein ole. Mulla on lähinnä hiki rinnoissa, mut ehkä teillä on kevättä rinnassa. Tosin täytyy myöntää että eilen olin helvetin hyvällä tuulella. Oli nääs palkkapäivä, sääli vaan että päivä oli niin lyhyt ja näin näyttää pankkitilinikin olevan.
Mutta puhuin kevättä rinnassa tunteesta, ja sitä mulla oli hetken eilen. Menin prismaan ja ostin Lady gagan cdn koska halusin menomusaa autoon. Laitoin aurinkolasit päälle ja söin purkkaa jumalauta kun oli hyvä olo ja tunnelma. Oli melkein ylpee olo ja kaunis olo. Kyllä oli mukava päivä.
Tänään musa ei oikein enään soinnut niin hyvin mun autossa, jostain syystä. Oisko taas hormoneissa vika? Jos on niin onhan sen nyt perkele jos hormoonit säätä mun musiikkimakua myös. Mä haluun silloin olla mies!
Soitin äsken Minnalle se oli kävelemässä, en tiedä onko sillä kevättä rinnassa, vai joku vitutus. Vähän lyhytsanainen se on nykyjään. Ehkä se pelkää että mä hyökkään joku päivä sen päälle, se pelkää nykyjään naisia hieman. Sen kimppuun meinaan käytiin kun oltiin juhlissa, yks muija halusi pussata sitä ja nyt sillä on suojamuuri alhaalla. En mä tajuu musta se luo kevättä rinnassa tunnetta kun toinen haluu pussata :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti