perjantai 26. maaliskuuta 2010

Perse paljaana juhlat?

Huomenna se tapahtuu! Mulla on naistenilta! Vau! Meillä on peliilta ja shotti juhlat, juodaan viina ja puhutaan paskaa. Meidän ukoista, naapureista (tosin Minnan ja mun naapuri on juhlissa mukana...) ja sitten syödään juustoja ja keksejä yms.
Mutta jos nyt ihan rehellinen olen, voin jo nyt sanoa että se on viimeinen tämän tyylinen kutsu. Syy on seuraava:
Kutsuin 11 ihmistä, koska tiesin että kaikki ei pääse. 5 jätti vastaamatta koko viestiin. Joten juoduin uudestaan kysymään että..no tuletko..että osaan ostaa sopivat määrät tarjoilua.
No mulle tuli näistä 11 viestisä...2 en pääse,sorri olisi ollut kivaa, joku toinen kerta. 3 tulen jos jaksan. 2 no jaa en tiedä palaan myöhemmin. ja sitten loput vastasi. Kyllä tulen kiitos, kun jaksat järjestää. Vittu mikä ihmisiä vaivaa nykyjään? Eikö vähän paremmin ja mukavammin voi vastata. Minut on kasvattettu niin että vastataan, kyllä kiitos tai ei kiitos. Ei voi vastata..no ja jään miettimään kun joku kutsuu sut kylään. Ethän sä voi vastata noin jos joku tarjoaa sulle jotain...no jaa mietin hetken. Vittu silloin voit olla ilman!
Olenko väärässä? EN VITTU OLE! Joko tulet tai jätät tulematta. Mua ottaa päähän kun mun kutsuun tullaan sitten jos samana päivänä on hyvä fiilis. Mua ottaa niin päähän nyt. Vaikka huomenna tulee 7 plus minä istumaan pelipöydässä niin niistä 3 vierastä on tullut, kyllä kiitos mahtaavaa asenteella. Ja vielä tiedoksi ei tarvii tulla asenteella, vau sulla on parhaat juhlat kylässä, koska ne ei ole. Huono tarjoilu, ja väsynyt emäntä..mutta ois kivaa kun saisi arvostusta juhlioista, tarkoitan...että kukaan näistä naisista ei kutsu mua koskaan heille, jonka takia minusta olisi sopivaa olla iloinen kun mä jaksan järjestää. No vittu, mä olen asennevammainen, sen huomasin viimeksi keskiviikkona kun revin pelihousut täällä töissä...en mä sovi tähän maailmaan.
Huomenna kun nää naiset ovat kännissä voi sitten tulla...voi vitsi kun on hauskaa...pitääkö kun mun silloin vastata...ja en teidä pitää harkita :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti