sunnuntai 21. maaliskuuta 2010

Pyhäpäivä

Tänään on pyhäpäivä. Ei pidä kiroilla eikä tehdä työtä. Mun oli pakko valita näistä toinen koska olisi liika vaadittua noudattaa molemmat asiat. Työtä...no olen mä yrittänyt loskaa lapioida pihalla. Tarjosin ruokaa vanhemilleni, eiliset, koska tein niin paljon...ja sitten olen TAAS leiponut pari kakkua.
Pesin yhdistyksen pöytäliinat ja arvatkaa mihin tungin ne...mankeliin totta kai. Laitoin saunan päälle niin että ukko pääsi nauttimaan. Ja sitten olen järjestämässä ensi lauantaina juhlat naisille täällä kotona. Ettäs näin meillä. Eikä ole hienoa.
Vapuksi kutsuin ihmisiä käymään..no okei siis Minna perheineen, mut siltä. Täytyy yrittää olla aktiivinen kun on mahdollista.
Siivous saa jäädä odottamaan että jaksan sen tehdä. Ehkä torstaina kun ei ole muuta.
Mutta nyt kaikki pyhät ihmiset olkaa ihmisiksi ja palataan asiaan.
Asiasta toiseen. Ostakaa ja maistakaa etelä afrikan punaviiniä nimeltä cafe, jumalauta että on sairaan hyvää. Ja huom en luvannut olla kiroilematta, se on vaan niin saatanan tylsää. Eihän se kaunista ole, mutta olen itse niin kaunis että ei voisi v.... vähempää kiinnostaa. Moro

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti