lauantai 27. maaliskuuta 2010

Hyvä Fiilis

Ihana päivä tulossa tänään, persereikä on tukossa eli suomeksi sanottuna on ummetusta. Mutta onneksi Annella on naisten ilta ja saadaan juoda jotain, jolla on laksatiivista vaikutusta ainakin sitten sunnnuntaina. Ja kaikille ihan tiedoksi oli mulla fiilis mikä tahansa niin mähän menen Annen bailuihin, kyllä se viina korjaa fiilikset suuntaan jos toiseen. Viimeksikin mulla oli ihan paska fiilis ja olin jo päättänyt vittuilla muille sillä, että olen tylsä ja autolla...mutta sitten kuitenkin tulin järkiini ja korkkasin pullon ja helvetti soikoon illastahan tuli ihan hauska, eli fiiliksellä ei ole mitään tekemistä..fiilis tehdään itse, ei se vaan tule jostakin nurkan takaa, mutta mehän tiedetään Annen kanssa, että maailma on täynnä asennevammaisia. Mutta nyt mä taidan mennä lenkille, että kestän enemmän shotteja ja sitten vähän siivoan ja laitan itseni tällinkiin, ihan vaan sen takia kun naisethan aina kilpailee keskenään kuka on paremman näköinen jne. Miehiä vartenhan ei tarvitse laittautua, koska miehet on niin selkeitä tapauksia. Baariin mennään hyvännäköisinä sen vuoksi, että saadaan muut naiset kateelliseksi, laittautumisella ei ole mitään tekemistä miesten iskemiseen...koska sehän on tosi juttu, että olit sä lihava tai laiha, naama kuin petolinnun perse tai mallinkasvoinen niin ainahan sitä miestä saa. Senkun menee sanomaan haluammalleen ukolle vaikka "mä en ole saanut puoleen vuoteen, voitko sä auttaa mua?" tai "oletkö sä juutalainen, mä haluisin kokeilla seksiä ympärileikatun miehen kanssa" tai ihan sitten niinkin suoraan, että kuin " mä haluun sun kanssa seksiä", niin eiköhän sitä irtoa baarin komeimmalta ukolta vaikka olisit minkälainen rentun ruusu, ja me hyvännäköiset jäädään näppejämme nuolemaan hahahahhaha.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti