perjantai 19. helmikuuta 2010

Huolestunut kaveri

No niin minne meni viikon loma? Helvetti jonnekkin se meni, mitään en saanut tehtyä, paitsi yhtenä iltana kännättyä ja vaatekaapit putsattua. Mihin viikon loma riittää? ei mihinkään, nyt on niin masentunut olo, helvetti soikoon. Luin eilen Me Naiset lehdestä, että toiset ne saa yhden viikonlopun aikana tehtyä vaikka mitä, ja mä en saa edes viikon aikana...voi perse. No onneksi maanantaina pääsee töihin, josko siellä saisi aikaan jotain.
Mä olen nyt hieman huolestunut Annesta...Koira? kerrankin sen mulkku on oikeassa...Mun täytyy nyt keksiä jotain sisältöä Annen elämään...Se muuten ei taida tietää, että meillä täälläpäin on ilveksiä...ilves oli juuri tappanut peuran tossa meidän talosta kiven heiton päässä, joten ihan vaan tiedoksi, että pieni söpö valkoinen puudeli olisi kiva alkupala ilvekselle....
Mutta täytyyhän kaveria auttaa jos se haluaa koiran, joten tässä pieni luettelo miksi kannattaa ottaa koira:
1. Sateisena aamuna ei tarvitse käydä suihkussa ennen töihin menoa kun käy puudelin kanssa kunnon lenkillä, hiukset tykkää sadevedestä.
2. Parketin saa vihdoinkin vaihdettua uuteen kun lattian on täynnä kynsien jälkiä.
3. Vaalean sohvan saa vaihdettua aikas pian kun kurat, veret, limat, paskat ym. eritteet ei enää lähde pois siitä, ihanaa saa sisustaa
4. Kengät voi ihanuus..päästääm shoppailemaan uusia kenkiä kun entiset on purtu..se on muuten hyvä kun mulla ja Annella on samankokoinen jalka..voidaan vaihdella kenkiä
5. Pyykkikone saa kerrankin jauhaa yötä päivää, kun pesee lakanapyykkiä kun pikku-puudeli kiereskelee sängyissä.
6. Ne pusut joo...mikäs sen pikantimpi maku kuin persepusu...mä sitten tykkään koirista, jotka ensin nuolee perseensä ja sitten antaa omistajalleen kunnon pusun...mutta hei bakteerikanta vahvistuu, joten tämäkin on vaan positiivinen asia.
7. Naapurisopu...sitten kun se villakoira räksyttää niin ainakin tulee niinkus lähemmin tutuiksi naapureiden kanssa..voi pyytää niitä paljon useammin kaffelle.
8. Perhesopu paranee...tulee enemmän pidettyä perhepalavereita, joissa yhteistuumin päätetään koiran kusetusvuorot..se pistää perheet puhumaan..juuri luin kuinka me suomalaiset puhutaan varsinkin parisuhteessa liian vähän..mutta koiran jälkeen kyllä riittää puhumista..
9. Ei tarvitse enää viettää stressaavia perhelomia yhdessä...voi lähteä vuorotellen etelään ja toinen saa jäädä kotiin koiran kanssa (okei mä olen kuitenkin niin hyvä kaveri, että JOS Anne nyt sen koiran ottaa, niin mä olen lupautunut hoitamaan sitä viikon etelänloman ajan)
10. Lapsivieraita alkaa käymään hieman enemmän, kun kaikki haluaa nähdä sen söpön pienen koiran...se on ihan kivaa kun kotona on klo viiden aikaan töistä tullessa kymmenen kiljuvaa naapurin kakaraa, jotka leikkii koiran kanssa...

No jaa, olenko mä nyt hieman negatiivinen? Ehkä, kun oma oloni vituttaa juuri nyt. Mä en pidä enää koskaan lomaa, kun tulee tällainen morkkis.. ai niin mutta kesällehän meillä on suunnitelmia, joten kait se täytyy pitää joku viisi viikkoa lomaa, mutta silloin en siivoa vaatekaappeja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti