maanantai 15. helmikuuta 2010

Köyhä on nöyrä

Se on niin että pitää olla ylpee kaverista ja nauttia kaverin kautta siitä että toisella on lomaa. Perkele olen sitä mieltä aidosti että Minna ja minä olemme lomamme ansainneet. Ja minä olen sen verran kiva kaveri että jos Minna sairastuu lomalla, minä en räkätä ja nauti vaan sitten on tehävä se mitä pystyy. Ja joska mulla on liikkuva työ ja mulla oli mahdollisuus totta perkelessä käyn kaverin puolesta apteekissa. Koska olen myös täysin varma siitä että Minna menee mun puolesta vaikka afrikkaan, jos on tarvetta. Että te hyvät ihmiset jotka olette ilman kavereita, se on menoks sanoi anne lennox. Eli meno huonoon suuntaan. Mun elämässä ei ehkä ole niin paljon fiksua laatua monen mielestä, mutta kysyn vaan, jos mielipiteen pitäjällä silloin on yksikään yhtä hyvä kaveri kun Minna? Näin ajattelin minäkin, ei ole!
Mutta se tästä meidän hyvästä ystävyydestä, koska luin äsken mun vanhaa blogi tekstiä ja hyvä että ei itku tullut. Ei ihme että Erkki kävi vaan kerran lukemassa meidän blogia, koska mun kirjottamasta tekstistä ei saa mitään selvää. Jumalauta jos mun palkanmaksaja saisi tietää miten köyhää suomenkieltä mulla on. Täytyykin päivittää venäjän blogi, ehkä saamme sen kautta votkamainoksen ja hieman sponsorirahaa. Vai onko siellä maailmassa joku joka haluaa sponsoroida meidän blogisivut, lupaamme että siitä päivästä lähtien hintalaatusuhde on 100%

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti