tiistai 23. helmikuuta 2010

Hyvät ideat ja mielipiteet

Jo olen täysin samaa mieltä Minnan kanssa. Vittu että ottaa päähän kun kaupat laittaa isot mainokset ja ihan vaikka perse ei tarvii suklaata mua ottaa päähän tämmöinen asia. Se on periaate kysymys. Jos olisi ollut pieni kyläkauppa se olisi varmasti ottanut pois kaikki mainokset jos sitä helvetin suklaata ei ole!
Mulla on ehdotus teille Minna. Voisitte avata pizzerian ja lounasravintola/kahvila tähän naapuri kylään. Jo maaseutua mutta onhan täällä metsässä ihmisiä. Voin aloittaa teidän kanssa yrittäjäksi. Mä tarviin muutoksia työhön. Mä istun ja etsin googlesta paska kuvia Minnalle omasssa tylsässä työssäni.
Täytyy nyt uskaltaa ottaa riskejä. Googlesta puheen ollen, laittakaa sana paska,paskakasa,paska-ankka. Siinä teille ohjelmaa. En tiedä kuka sen on keksinyt mutta hienot kuvat ja tekstit ja kuvat. Näin tylsässä työssäni kaipaan hetkittäin hieman seuraa, tämän takia menen kuvahakuun ja googletan hyviä kuvia. Sitten lähetän ne Minnalle. Minnalla ei ole aikaa etsiä kuvia.
Mutta mähän etsin. En tee työtä kun pakosta...ei kertakaikiaan kiinnosta.
Etsikää kuvia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti