sunnuntai 14. helmikuuta 2010

Suununtai fiilis ja pöly...!

Voi helvetti sanon minä! Aurinko paistaa, joo ihan kivaa mutta kun se paistaa niin näkyy myös kaikki pöly. Olen ollut räkätaudissa ja väsynyt koko viikko, olen ollut ärtynyt myös meidän koiriin ja tänään sain slaagin. Aamupäivällä kun nousin sängystä räkävalui taas ja kaikki huonekalupinnat jotka näkyi oli paksun pölypeiton alla. Hyi helvetti, mua ottaa niin päähän pöly. No ai auttanut muuta kun pyyhkiä pois pölyt. Vaikeaa oli, ja jos oli jo aikaisemmin vaikea hengittää lupaan että nyt oli grande katastrof. Hyvä että selvisin hengissä. Niin ja sitten yritin lohduttaa Minnaa kun se oli hieman mörökölli. En vitsinyt mainita sille että mulla on ihan sama tilanne kotona. Katos mä annan aina kaverille hyvät ohjeet. ja mulle tulee parempi mieli kun Minna tekee sen mitä mun pitäisi tehdä..siis olla iloinen ja tehdä hyvää ruokaa.
Itse lähdetin oman mulkkuni ja koirat pulkkamäkeen. Nyt on rauhallista ja voin taas olla blogissa. Huomasin yksi päivä meinään että the mulkvist ei ihan tykänyt kun olin koneen ääressa ja nauroin. Kait se pelkäsi että paljastan teille jotain kamalaa..mitä se nyt sitten voisi olla kun mulkvist on aina rauhallinen eikä ole kovin spontaani-. Paitis silloin kun se kännissä siirtää pöytiä....hyvää ystävän päivää ja mulkvist lähettää pusuja kaikille hyvän näköisille naisille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti