tiistai 9. helmikuuta 2010

Motivaatio

On se kumma juttu että motivaatio on aina kortilla. Mä kaipaan joka päivä hieman uutta hauskaa ja joskus on päiviä että en voi sietää sitä että jollain on hauskaa. Kun ei tee yhtään mieli nauraa. En mä tajuu. Onko teillä joskus edes vähän tämmöinen olo? Siis että miettii ääneen että miksi mun piti tulla töihin, ja ekana ajattelee että miksi toi nauraa kun tässä päivässä ei ole mitään hauskaa... voi tietty olla että olen erilainen, jopa outo muiden mielestä. Olenkin, mähän olen sanasokea ja äidinkieli ei ole suomi. Vaan venäjä. Mutta olen koko ikäni asunut suomessa enkä koe olevani muu kun suomalainen. (ihan näin tiedoksi) Missä sä Minna olet? Häh onko pakko olla aina poissa ne päivät jolloin mä taistelen yksinäisyyden kanssa, häh?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti