tiistai 9. helmikuuta 2010

Missä on voimat?

Miten voi olla että olen aina väsynyt? Miten on mahdollista että kaikki muut naiset (melkein kaikki) on aina tiptop? Vaateet hienot ja meikki täydellinen. Väsymys ei näy muissa. Itse olen kun loppuun ajettu auto. Olo on paska, joka paikka kolottaa, hiki valuu ja hampaat likaiset. Nälkä on melkein aina. Paitsi silloin kun jännittää.
Miten jotkut naiset voivat olla aina niin itsevarmoja ja kauniita? Miksi? Otan D ja C vitamiiniä ja perkele niistä ei ole mitään hyötyä. Onko vinkkejä kellään? Mitäisikö ottaa muuta ainetta? Olen huomannut että viina autta mutta vaan hetkeksi. Sääli se ois niin helpo tapa.....
Mä tiedän kyllä mikä väsyttää ja mikä teke minusta kun "vanha auto", ARKI. Työ, vapaaaika, perhe ja harrastukset, omat ja lasten. Koko päivä ollaan menossa ja kl 21 kun heittäydyn sohvaan, olo on paska. Mä haluun viikon loman, ilman arkivastuuta. Kuka lähtee mun kanssa viikonmatkalle?Mä haluun tyttölomalle, ilman arkivastuuta, täytyy alkaa sunnittelemaan lomamatkaa. Ehkä se auttaa. Ja syökää D ja C ja muitavitamiiniä ja epo ja kalaöljyä. Eihän niistä haittaakaa ole...ja näin rahat mene hyötykäyttöön....ostakaa helvetin kallista naamarasvaa koska olette se ansainneet. Jos ukko sano vastaan, kutsu sitä mulkuksi. se tuntuu hyvältä ja voi vaikuttaa ulkonäköön. Mistäs sitä tietää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti