torstai 11. helmikuuta 2010

Yö haaveilu...

Tässä sitä taas sohvassa istutaan...ja tajusin just että taas on nukkuminen edes, ei se tietysti mua haittaa mutta jotenkin tuntuu tylsältä. Onneksi on perjantai! Se on tässä ainoa hyvä juttu. Mä mietin tässä että miten nauttia yöunesta? Täytyy toivoa että saan nauttia sopivasta "pikkutyhmästa" unesta. Jos siis pääsis vähän seikkeilemaan. Ja koska olen unessa en tee mitään väärin. Vai teenkö? Onko väärin jos unessa vetää oikeasti jonkun turpaan, kiroilee ja on ilkee? Saako unessa harrastaa seksiä? No totta mooses puhun nyt hieman muusta kun oma pikku rakas joka nukkuu siinä vieressä. Saako sitä toivoo että unessa harrastaa .... vaikka George Clooneyn kanssa..? Voi totta perkelessä saa! Siis mitäs teitä ihmisiä vaivaa, antakaa nyt mielikuvituksen lentää....vaikuttakaa omaan uneen jos pystytte. Ja jos onni käy ja se on räväkkä uni jossa saa harrastaa.....älkää nyt tyytykö naapuri Erkkiin vaan ihan joku julkkis sopii paremmin.
Ei mulla nyt ennen unia ole yhtään fiksumpaa ajatuksia....ja teille kaikille ihanille ihmisille tiedoksi lumitöitä tehtiin jopa 10 minuttia tänään....

1 kommentti:

  1. Ai niin kai mun on heti myönnettävä että hyvin harvoin saan nauttia seksiunista. Yleensä mun unissa on ruumita ja minä joka pelkään niitä. Yleensä minua jahdataan ja tapetaan...että hyvää yötä kaikille ja olkaa kiltisti...nauttikaa jos luoja suo teille järkeviä yöajatuksia!

    VastaaPoista