keskiviikko 17. helmikuuta 2010

Täydellinen mökötys

Tänään oli taas se päivä että olisin voinnut tappaa jonkun, ihan vaan sen takia että oli tylsä ja ahdistunut olo. Ei tarvii heti huolestua ja ilmoittaa minut, vaan tämä nyt vaan on liioteltu pahan päivän olo.
Ja minä olin nauttimassa täydellisestä mökötyksestä kun jostain syystä sain tekstarin Minnalta. Päätin soittaa hänelle, ja jumalauta se tuhosi mun pahan olon. Oli sitten pakko tehdä mut hyvälle tuulelle. Perkele kuule kaveri mua ei sitten enään yhtään tee mieli mököttää..
Teille kaikille kauniille ja näteille ihmisille tiedoksi että tänään musta piti tulla työnohjaaja, mutta kun koulutus on niin kallis en sitten voinnut ilmoittautua. Se teki tästä päivästä ihan paska. Se oli mun tulevaisuus. Nyt täytyy odottaa että seuraava pendoliino tulee ja että se pysähtyy....voi helvetti

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti