torstai 18. helmikuuta 2010

Migreeni!

Voi paskanmarjat mikä paska olo oli aamulla. En pystynyt syömään aamupalaa, pää oli niin kipeä että oksennus tuli. Otin 2 pore panadolia ja söin yhden siivun salamimakkaraa. Sitten taistelin pahan olon ja päänsäryn kanssa ihan koko päivä. Join äsken kahvia, pää on edellen hieman outo. Hartiat on korvissa ja jumissa. Mutten on mieli helvetin paljon parempi kun eilen. Tänään on taas se mukava tunne että olen korvaamaton ja hyvä työntekijä.
Herää kysymys että mikä jakorasia tauti mulla on kun päivät vaihtelee näin. Kohta alaan usko yhtä tyhmää inhottavaa itserakasta lääkäriä joka hetii ilmaan ajatuksen siitä että olisikohan mulla kaksisuuntanen mielialahäiriö. Silloin vedin melkein sitä ukkoa turpaan, koska noin loukkaavasti mulle ei voi sanoa. Tänään tulee mielen että entäs jos hän olikin oikeassa. Ja ainoa joka uskalta olla rehellinen. MUTTA onneksi olen sen verran oikeassa aina että tiedän että lääkäri oli väärässä. Siis eihän mulla ole kun jakorasia vaivaa sanoi Minna. Ja teille kaikille kauniille lukijalle tiedoksi, Minnan mulkku on melkein lääkäri. Joten hän voi sen diagnoosin antaa jos on tarvetta. Soittakaa kaikki tälle kylä tohtorille, saatte sopivat diagnosit ja lääkkeet.
Pimpelipom! Mutta missä helvetissä meidän Minna on? En kyllä nyt ymmärrä että hän on hylännyt meitä näin? Entäs Erkki, eikö sitä nyt voisi levittää tätä blogia sinne kouluun? Japaniin? Ei tarvii sanoa että tunnet meidät. Saat 20 euro jos saat kuukauden aikana 20 kävijää blogille, ja pyydä että he laittaa kavereille. Sano että nää nimmit on rajuja!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti