lauantai 13. helmikuuta 2010

Räkätauti ja alinopeutta ajaavat

Tänään kun heräsin mulla oli aivan kamala räkätauti. Siis räkää oli poskella ja suu ja kurkku niin kuivat että alkoi melkein itkettämään.
Yritin äsken nukkua, mutta en osaa päiväällä nukkua, perkele että ottaa päähän. Jos oisin saanut nukkua hetken, jaksaisin illalla paremmin. Mulla on meinään ohjelmaa illalla!
Mutta koska Minna ei tajunut laittaa teille niksit niin vastaan hänen haasteseen. Miten saa alinopeutta ajaavaa väistämään: Ajaa niin lähellä sen perää että et tiedä onko sulla valot omasssa autossa päällä vai ei. Tämä auttaa! Ei tarvii kun 1 km ajaa niin mamma ajaa bussipysäkille, voi rauhassa ajaa ohi ja vilkuttaa. Mä teen näin aina, ja usko pois tämä auttaa!
Minna kokeili kerran kun olin kyydissä, tämän jälkeen se ei muuta teekään kun ajaa muiden perässä kiinni. Helvetti ei mene kauan ja Minna töräyttää 80 ohi, niin että alinopeutta ajaava jää kaipamaan omaa pikku rauhallista pihaaluetta.
Paras on kun Minna ohjaa autonssa isoilla tisseillään. Se joka saisi nähdä kun Minna istuu 30 etulasista, tissit ratilla ja keskisormi ikkunassa. Se on jo Räikkösen maitojuoman paikka. Siinä on nainen taidolla. Taidan olla hieman kateellinen, mutta kaveria en jätä!
Ai niin jos ei auta pelkkä perään ajaminen, suosittelen tööttämistä ja käsimerkkeijä. Pitkiävaloja voi myös laittaa.
Kokeiltkaa ja kertokaa mielipidettä näistä niksejstä. Perkele nyt valuu räkä joten solong, ja menen tästä höyryhengittämään, taidan laittaa sitä kossua siihen veteen. Taitaa olla mennyttä siinä vaiheessa mun räkätauti.

1 kommentti:

  1. siis 30 cm etuikkunasta, mutta kuten sanoin olen sanasokea ja hieman hidas porilainen. Eihän selitykset aina riittä mutta olkaa armollisiä, kirjoittaminen on haastavaa kun äidikieli on venäjä.
    Ja laiton äsken yhden puhnumeron älä vastaa osastolle, perkeleen lehtimyyjä. Nyt junaaseman kautta höyryjä hengittämään

    VastaaPoista