lauantai 27. helmikuuta 2010

Missä ilo?

Kiva nähdä että te kaikki ihmiset olette jaksanut seurata tätä blogia,kiitos! Kiitos myös Minnalle, hienoa että olet taas ollut innokas blogin päivittäjä. Itse olen ollut hiihtolomalla 2 päivää. Eilen oli perhepäivä. Ihan ok, en hermustunut lapsiin. Mutta ehkä turhauduin hieman mun mulkkuun. Mutta se taitaa olla merkki siitä että olen ahdistunut. Tai että olen heikko ihminen. Kuka tietää?
Niin ja tänään teen sitten ruokaa...koska se on pakko. Syön suklaata niin että oksettaa. Söin eilen pistaasipähkinää ja suklaata ja cipsiä,pizza yms niin paljon että tuli oksettava olo. Fiksua, eikö vaan...? Niin ja jo nyt mua ahdistaa ajatus maanantai aamun rumbasta. Ja ystävät tämä ei ole normaali rumbaa..ei vaan meidän perheen aamu rumba. Tässä hieman makua siitä mitä se on....väsynyt äiti, väsyneet lapset, kiire, ei pakattu koululaukku, tai työlaukku. Aamupala perseestä. Vatsa kipeä. Huutoa, joka suuntaan. Paha mieli kaikilla...yms! Että jos olet sinkku, ole iloinen. Vaikka olet helvetin yksinäinen, niin yksin että voit ampua itseäsi...sun ei tarvii tapella aamulla. Ole iloinen. Älä valita. Ole ihan vaan rauhallinen, sanoo joku helvetin terapeutti. Minä vedän terapeuttiä turpaan jos aamulla tulee käymään.
Otsikko oli missä ilo? Mistä vitusta minä sen tiedän. Ei ole ainakaan meillä. Eikä vaikuta olevan Minnan luona. Että se joka pölli meidän ilon, tuo heti takaisin. Mulkkuni voi maksaa luonnossa sulle! Näin toivotan kaikille ihan mahtavaa ja ihanaa päivää. Siinä iloa! Ja mun ilouutisen loppu tähän. P.s Minna hiihtä taas, saa nähdä tuleeko parempi mieli kun viimeksi neiti otti ja meni makuun hiihtoladulle. Kysynkin nyt Minnalta että mikä mahtaa olla mielessä kun maaten pitä mennä..jopa hiihtoladulla!?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti