torstai 18. helmikuuta 2010

Koira

Tänään päätin että haluan koiran! Haluan koiran joka olisi ihana ja suloinen kaveri. Joku joka haluaa että otan syliin ja saisin pusuja. En halua kielisuudelima. Ei märkää pahanhajusta koiraa! Vaan oman pikku ihanan kultaisen koiran. Semmoinen ihana pörrö joka pysäyttää kaikki ja jotka saa kehuja.
Tulin kotiin ja sanoin mulkulle että hei ihan oikeasti mä haluaisin pojille seuraa, yms yms. (olen aikisemmin syksyllä sanonut että haluan koiran) Arvartkaa mitä mun mulkku sanoi, hän nousi pystyy huusi (kerrankin) että jo nyt on saatana kun kaikkea pitää olla. Eikö mikään riitä? Sitten se kehtaisi sanoa että sähän et ole edes eläinystävä. Kutsut kaikkia eläimiä "raadoiksi" ja sanot että onpas ruma ja pahanhajuinen koira/kissa. Mulkku sanoi että kun astuin hänen elämään mollasin hänet ja inhosin hänen kissaa. Vittu onko kaikki kissa ihmisiä, sanoin hänelle. Hänen mielestä pitää tykätä eläimistä, kaikista ja minä en ole se joka aamulla menee ulos lenkille koiran kanssa...
Mainitsin hänelle etä tarkoitus olisi hankkia pieni kääpiövillakoira joka ei tarvii kilometriä pitkiä lenkkejä. Ja että kait se koira oppi ulos itse pissalle pihalle. Sanoin että en varmaan joka päivä jaksa nousta mutta kyllähän lapsetkin on yhdessä hoidettu. Mutta vastarinta oli niin kova ja tällä kertaa mulkku oli niin vihainen, että kysyin sitten häneltä että mitäs jos myydään kaikki meidän ylimääräiset autot. Mini, kupla x 2, traktori. Jäisi enemmän aikaa perheelle ja "spontaaniajatuksille". Sanoin että ai niin mä en sitten voi opiskella tai vaihtaa työtä koska meillähän on se yli 10.000 lainan sun "uudesta" autosta.....
Nyt olen vihainen ja istun sohvalla. Sanoin mulkulle että olisi ihanaa jos elämässä olis muuta kun tavaraa, kaipaan spontanisuutta, hulluutta ja tunteita.
Tänään ehkä syynä on migreeni, en tiedä. Ehkä uupuminen tai kyllästyminen tai muuten vaan jakorasiatauti.
Sanoin martyyrimaisesti että olet mulkku oikeassa, kuten olet nykyjään aina. Minä taas olen pähkähullu joka tarvii terapiaa...
Minna onko mitään mielipiteitä? Olenko rasiamainen tai olenko tulossa hulluksi? Onko terapia Räikkösen paikka? Tosin en jaksa viina ottaa kun tulee aina karpulaa, vähintään yksi päivä.
Over and out

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti