sunnuntai 28. helmikuuta 2010

Paljon asiaa!

Kyllä sä Minna osaat sitten fiksusti selittää leipomisen. Mä en periaatteiden takia vitsi edes yrittää leipoa kaksi kertaa samaa juttua. Ja kun leivon en koskaan jaksa seurata reseptiä sillei orjallisesti. Jo en sitten millään. Musta on tyhmää että pitää laittaa tiettyä ainetta kun voi tyhjenttää jääkappia ja laittaa oman mielen mukaan. Mä olen täysin varma että reseptit on tehty niinkun tietyt säännöt rikottavaksi. Mä rikon aika monta sääntöä, vaikka joskus tuntuu että MInna niitä vasta rikko. Vittu siinä on nainen isolla munalla!
Eilen sain päähän että en jaksa enään päiväkään elää ilman hieman kivaa ohjelmaa....keksin että pidetään "baari kaapin tyhjennys" juhlat. Ja olivat onnistuneet. Meille tuli naapurit ja Minna mulkuineen kylään. Juotiin kaikkea hyvää ja pahaakin. Ja yksikään ei valittanut. Jos ne olisi ollut juhlat tyylin "helmikuun ystäväpäivä" juhlat, niin vittu oisi pitännyt leipoa ja tehdä ruokaa ja tarjota kaikkea hyvää. Kallista ja tylsää! Nyt spontaani ajatus sai meidät alasti ja humalaan ja syömistä oli vaan sipsiä ja karkkia. Mutta hauskaa oli. JUhlat loppui kun naapuri hävisi räsypokka kilpailussa. Saatiin Minnan kanssa nähdä sen moloa. Ihan kiva leikki. Mutta sen sanon että ekä kerta kun vieraat oli alasti meidän juhlissa. Niin ja emäntä. Isäntä joka ei pelaa eikä tykkää korttipeleistä voitti koko helvetin kilpailu. Näin meillä. Mulla oli toppi ja pikkuhousut jalassa...perkele tiukkaa teki.
Pitäkää ihmiset spontaani kutsut, pelatkaa räsypokkaa ja pitäkää hauskaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti