sunnuntai 28. helmikuuta 2010

Punttisali vai hyvät ystävät?

Tietyt ihmiset käy punttisalissa, tekevät naama kurtussa vatsalihas harjoituksia. Me Minnan kanssa tehdään vatsalihas harjoitukset näin...kerrotaan saatanan hauska juttu ja nauretaan perse olalle! Vittu kuules siinä saa vatsa tehdä työtä. Ainoa vaatimus on että pitää olla hyvä sopivasti sairas kaveri.
Mä en ole tainnut kertoa että me Minnan kanssa käydään sienimetsässä mun pienellä kesäautolla. Mä nauroin viime kesällä vatsan kipeäksi. Minna istui mun vieressä ja mä ajoin. Minna katsoi ikkunasta ja pysähdyn jos siis nähtiin sieniä. Muuten ajetaan vaan saatanan paljon ympäri kylää. Ja lopuksi mennään jätskille kauppaan. Ei niitä sieniä aina ole niin paljon mutta vatsa on meillä helvetin hyvässä kunnossa. Ei sille voi mitään että nauratta niin paljon kun kaveri kertoo juttuja. Laatu juttuja!
Siispä suosittelen teille kaikille....naurakaa, nauttikaa kun kaverilla on samat ajatukset kun teillä. Mä en ole ymmärtänyt että joku voi ajatella aivan samalla tavalla kun minä. Ja täytyy nostaa hattu itselleen, vittu kun olen hauska ihminen...tai siis jos kerran Minna on hauska ja se ajattelee niin kun minä. Eli olen sairaan hauska!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti